1
5
:
0
0
Få 15% rabatt – klicka "Ja tack"!
Din rabatt har lagts till
SUPERVECKA på Sono.se – Beställ här och nu!
Om du beställer inom 15 minuter ger vi dig 15% rabatt på ett helt köp!
Denna rabatt kan inte kombineras med andra rabatter / kampanjer.

Ring oss på
018-18 68 80

Kundservice

Kunskap

Logga in

Shopping Cart
Varukorg

Vi förstår vad du behöver-för en bättre arbetsvardag


Kvalitet, service och hållbarhet


Ta hjälp från någon av våra experter


Kundservice

Vanliga frågor

Kan man beställa som privatperson?

Ja, Sono säljer till privatpersoner. När du kommer till kassan väljer du om du vill betala som privatkund eller företag!

 

Är det möjligt att betala med faktura?

Ja, om du handlar som företag så vi skickar en faktura på din beställning. I dagsläget erbjuder vi inte faktura för privatpersoner. Läs mer om de olika betalformerna vi erbjuder här.

Vad har ni för leveranstider?

Förväntat leveransdatum från vårt lager som anges i onlinebutiken är vår bästa uppskattning av ett leveransdatum. Detta innebär att det kan finnas avvikelser som t.ex. helgdagar.

Förbehåll görs alltid om extrema förhållanden som kan påverka normala rutiner för leverans från lager. Rätt leveransdatum (leveransdatum från vårt lager) anges alltid i orderbekräftelsen som vi skickar när vi har behandlat din beställning.

Vad kostar frakten?

Vi säljer varor av olika slag och levererar till hela Sverige. Detta innebär att fraktpriset varierar beroende på vad du beställer och vart du vill att varorna ska levereras.

Frakten på din beställning beräknas när du har lagt dina varor i kundkorgen och angett postnumret för din leveransadress vid kassan. Då beräknas fraktbeloppet och visas i alternativet "Standardfrakt".

Missa inte att det är gratis frakt till hela Sverige, om du beställer för minst 15 000 kr ex. moms.

Går det att få varuprover?

Om du har ett större projekt och vill prova en produkt i vårt sortiment innan du beställer, kontakta en av våra säljare eller innesäljare på vår kundtjänst. Ring oss på 018-18 68 80.

Är det möjligt att få leveransen på ett specifikt klockslag?

Vi använder externa transportörer för frakt och varorna distribueras enligt deras körvägar. Detta innebär att vi som standard inte har information om vilka tider de olika leveranserna levereras.

Om du har speciella önskemål eller behov av leverans vid speciella tider ber vi dig ringa vår kundtjänst. Då hjälper vi dig så gott vi kan - och som regel lyckas vi få bra avtal med transportörerna om detta.

Chatt

I chatten svarar vi på dina frågor direkt.

Öppet måndag-fredag kl 08:00-16:00

Telefon

Ring oss gärna på våra öppetider:

måndag-fredag kl 08:00-16:00.

Telefon: 018-18 68 80

E-post

Förfrågningar via mail besvaras fortlöpande inom en arbetsdag.

info@sono.se